Yakın Doğu Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Seminerler Serisi Hız Kesmeden Devam Ediyor.

YDÜ Spor Bilimleri Fakültesi “Marka Yönetimi ve Spor” konulu seminer AKKM salon 2’de gerçekleştirildi. Moderatörlüğünü Mustafa Abitoğlu’nun yaptığı seminerde konuşmacı olarak sosyal medya fenomeni ve ayni zamanda “Neydi Olacağı” ve “Hellimli Demokrasi” gibi facebook kısa filimlerinin yaratıcısı Dr. Mehmet Ekin Vaiz, Futbol Federasyonu idare amiri ve eski gazeteci Eren Şişik, neydi olacağı yapımcılarından Gülçin Elçin ve menejerlik ve marka yönetimi konusunda uzman Buğra Dervişoğlu katıldı.

YDÜ Spor Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı Yrd. Doç. Dr Nazım Serkan Burgul’un açılış konuşmasıyla başlayan seminer, Dr. Mehmet Ekin Vaiz’in sunumuyla devam etti. Vaiz yaptığı sunumda “lovemark” ın markalaşmadaki öneminden bahsederken verdiği güncel ve kendine has örneklerle katılımcılardan bolca alkış aldı. İkinci olarak söz alan Gürçin Elçin “Viral Pazarlamadan” bahsederken, Viral Pazarlamanın, pazarlama ve markalaşmadaki önemine vurgu yaptı. Daha sonra söz alan Buğra Dervişoğlu “Markalaşma’nın Spordaki Yeri” konulu sunumunu gerçekleştirdi. Sunumu sırasında sosyal medya’nın markalaşmadaki rolünün çok büyük olduğunu ayrıca marka olabilmek için cesur olmanın öneminden bahsetti. Son olarak söz alan Eren Şişik “Futbol’da Global Marka İletişimi” konulu sunumu gerçekleştirdi. Futbol’un marka olabilmesi için öncelikle futbolcuların birer marka olabilmesi gerekliliğinden bahsederken markalaşmanın zor ve meşşakatli bir süreç olduğunu belirterek sözlerini sonlandırdı.

Seminer, katılımcıların soruları ve konuşmacılara katılım sertifikalarının YDÜ Spor Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mehtap Tiryakioglu’nun takdimi ile son buldu.